Site icon ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ

«  ΑΝΕΣΤΗ  ΧΡΙΣΤΟΣ! ΚΑΙ  ΝΕΚΡΟΣ ΟΥΔΕΙΣ ΕΠΙ  ΜΝΗΜΑΤΟΣ» Αγ.  Ιωάννου  του Χρυσοστόμου.

  • «Αυτό ουν το σώμα το φθειρόμενον και διαλυόμενον, αυτό αναστήσεται άφθαρτον. Αγ. Ιωάννου του Δαμασκηνού.
  • « Οι άνθρωποι καταδίκασαν το Θεό σε θάνατο. Ο Θεός όμως με την Ανάστασή Του « καταδικάζει» τους ανθρώπους σε αθανασία…Είτε το θέλουμε είτε όχι είμαστε αθάνατοι, στην ψυχή και στο σώμα…Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ των ανθρώπων θα είναι αναγκαστική. Δηλαδή είτε το επιθυμώ είτε όχι, είτε μ’ αρέσει είτε όχι, θα αναστηθώ. Ένα μόνο δεν είναι υποχρεωτικό: η θέληση μας για σωτηρία. Η επιλογή μας για μετοχή στη Θεία ζωή» Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς.
  • «…..Η Ανάσταση του Κυρίου μας, , είναι μία αναντίρρητος ιστορική πραγματικότητα! Ο Τάφος Του….. είναι πλέον διά παντός κενός! Αντί διά μνημείο νεκρικό, είναι μνημείο νίκης κατά του θανάτου, είναι πηγή ζωής…Ευτυχώς, λοιπόν, που πέθανε ο Θεός, και ο θάνατός Του έγινε ζωή και ανάσταση δική μας! Ευτυχώς που υπάρχουν τόσα «μνήματά» Του στον κόσμο, τόσοι Άγιοι Ναοί, όπου μπορεί να εισέλθει ελεύθερα ο πονεμένος, ο κουρασμένος και απαρηγόρητος άνθρωπος, να αποθέσει το φορτίο του πόνου του,  της  αγωνίας  του,  του  φόβου  και  της  ανασφάλειας  του,  να  ξεφορτωθεί  το  θάνατό του…Ευτυχώς που υπάρχουν η Εκκλησία του Εσταυρωμένου, Αποθανόντος, Αναστάντος και αιωνίως Ζώντος Χριστού, όπου ο απελπισμένος άνθρωπος των ημερών μας, ο καταπροδωμένος από όλα τα είδωλα, όλους τους  «χαμοθεούς» που  έκλεψαν την  καρδιά  του,  την  οικονομία, την  ιδεολογία,  τη φιλοσοφία, τη μεταφυσική και όλες τις υπόλοιπες «κενές απάτες» του παρόντος αιώνος «του απατεώνος», βρίσκει καταφύγιο και παραμυθία και σωτηρία.» Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου.
  • «Πάσχα σημαίνει έξοδος. Σημαίνει τη διάβαση από την περιοχή της οδύνης στο χώρο της ελπίδας. Σημαίνει τη δύναμη της εναντιώσεως στην παρακμή και το αρνητικό ρεύμα της κάθε εποχής. Το Πάσχα ορίζει την έξοδο μας προς την Αλήθεια. Σηματοδοτεί την απελευθέρωση μας από τα δεσμά της ανθρώπινης φιλαυτίας και των ψεύτικων υποσχέσεων, την έξοδο μας   προς τη συνάντηση με τους άλλους, για να γινόμαστε μέσα στην Εκκλησία Του, η κοινωνία της αγάπη».  Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου Β΄
  • «..τρπεζα  γμει,  τρυφσατε  πντες.  Ὁ  μσχος  πολς,  μηδες  ξλθῃ  πεινν.  Πντες πολαετε τοσυμποσου τς πστεως…. Μηδες θρηνετω πεναν. φνη γρ κοινΒασιλεα. Μηδες δυρσθω πτασματα. συγγνμη γρ κ τοτφου ντειλε. Μηδες φοβεσθω θνατον. λευθρωσε γρ μς τοΣωτρος θνατος…» Από τον Κατηχητικό Λόγο του Αγ.  Ιωάννου του Χρυσοστόμου.
  • «ΧΑΡΕΙΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΕ ΟΛΗ ΣΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ τη χαρά της Αναστάσεως. Αντικαταστήσατε για όλη την περίοδο του Πεντηκοσταρίου τον καθημερινό σας χαιρετισμό με το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ !
  • Δείξτε προς πάσαν κατεύθυνση ότι ως χριστιανοί είμαστε, χάρις στην Ανάσταση, δυνατοί, νηφάλιοι, ορθά προσανατολισμένοι, αγωνιστές του καλού, αθάνατοι. Βιώσατε μέσα στο λειτουργικό χώρο της Εκκλησίας μας τις διαστάσεις της απελευθέρωσης από το φάσμα του θανάτου, από την απαξίωση του προσώπου μας.Στον κόσμο σήμερα κυριαρχεί ο θάνατος, το μίσος, η τρομοκρατία, η βία, οι πόλεμοι, η ασέβεια. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ από την τυραννία της ανασφάλειας και της κακοδαιμονίας; Μόνο  η  εν  Χριστώ  αναγέννηση  και  εξανάστασή  μας.  Αρκεί  να  το  θελήσουμε  αρκεί  να  το επιδιώξουμε.» +Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κυρού Χριστοδούλου.
  • «Μη φοβείσθε» Το μήνυμα της Αναστάσεως κηρύσσει διαχρονικά την ελευθερία από κάθε αιτία φόβου. Η νίκη του Χριστού συνέτριψε την κυριαρχία των δαιμονικών δυνάμεων, γεφύρωσε το χάσμα μεταξύ Θεού και ανθρώπων και αποκατέστησε τις σχέσεις τους. Την οντολογική σημασία του Σταυρού και της Αναστάσεως αποκάλυψε, με τρόπο μοναδικό ο Απόστολος Παύλος:Ο Ιησούς έγινε άνθρωπος και αποδέχθηκε το Πάθος  « για να καταργήσει με το θάνατό του αυτόν που εξουσίαζε το θάνατο, δηλαδή το διάβολο, και με αυτό τον τρόπο να απελευθερώσει όσους ο φόβος του θανάτου τους είχε καταδικάσει να είναι δούλοι σ’ όλη τους τη ζωή». (Εβρ. 2:14-15).

    Ο  Αναστάς Χριστός είναι πλέον η  αρχή  της  νέας ανθρωπότητας, από  τους  νεκρούς ο πρώτος αναστημένος, ώστε να γίνει σε όλα εκείνος ο Πρώτος και στη συνέχεια Τον ακολουθούμε και όλοι εμείς, το ανθρώπινο Γένος. »

     

    Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστασίου.

 

Πηγή Ενοριακά Φυλλάδια 13, 20 Απρ 2014 

Μοιραστείτε τη σελίδα. Πατήστε το τελευταίο κουμπί για περισσότερες επιλογές
Exit mobile version